Levering & Retourneren

Informatie over de levering van uw bestelling en hoe u een bestelling kunt retourneren.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u van ons een bevestigingsmail. Hierin vindt u een link naar een compleet en actueel overzicht van uw bestelling, inclusief ordernummer, betaling en verzendadres. Via de link in de bevestigingsmail kunt u controleren of de betaling al is ontvangen en of de foto’s zijn afgedrukt en verzonden. Na ontvangst van uw betaling en ook bij het verzenden van de bestelling ontvangt u ter bevestiging een e-mailbericht. Na ontvangst van de betaling wordt het productieproces in gang gezet. De precieze levering hangt af van het gekozen fotoproduct. Hieronder een indicatie van de verzendtijden:

  • Fotoafdrukken: verzonden in 2 á 3 werkdagen
  • Canvassen: verzonden in ongeveer één werkweek
  • Foto funproducten: verzonden in 2 á 3 werkdagen

Wat zijn de verzendkosten van een bestelling?
De verwerkings-/verzendkosten bedragen 3,29 euro voor bestellingen die geleverd kunnen worden als brievenbuspost. De verwerkings-/verzendkosten voor pakketten bedragen 6,99 euro.
Afhankelijk van de bestemming kan er nog een toeslag gelden bij zendingen naar het buitenland.

 

Klachtenafhandeling

Het is vervelend als iets niet volgens verwachting verloopt. Wij vragen u om eventuele klachten altijd aan ons door te geven. Dit kan via e-mail, reguliere post en telefonisch. Ons supportteam zal het probleem vervolgens bekijken en proberen deze naar ieders tevredenheid op te lossen. Na ontvangst van uw bericht kunt u binnen twee werkdagen een reactie verwachten. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan stellen wij u hiervan op de hoogte.

Ik heb mijn bestelling beschadigd ontvangen

Wij besteden grote zorg aan de verpakking en verzending van uw bestelling en proberen beschadigingen hiermee te voorkomen. Is uw bestelling onverhoopt toch beschadigd, dan kunt u de beschadiging melden door een e-mail te sturen naar support@oypo.nl met daarin een duidelijke omschrijving van wat er mis is met uw bestelling. Indien mogelijk ontvangen wij hierbij graag een foto van de beschadiging.

Ik wil mijn bestelling retourneren

In Nederland heeft elke consument een herroepingsrecht op een aankoop. Echter, dit geldt niet voor aankopen die op maat zijn gemaakt, zoals foto’s. Aangezien wij uw foto’s niet opnieuw kunnen verkopen, kunt u deze niet retourneren.
Indien u het ontvangen product wilt terugsturen omdat er iets mis is met het product, dan vernemen wij graag wat het probleem is en zullen we dit zo spoedig mogelijk voor u oplossen. U kunt dit het beste doen door een e-mailbericht te sturen naar support@oypo.nl.

Mijn bestelling is niet compleet

Wanneer u uw foto's in verschillende formaten en op verschillende fotoproducten heeft besteld, dan kunt u deze als deelleveringen ontvangen. Alle fotoafdrukken boven het formaat 20x30 cm worden als pakket verzonden. U ontvangt de vergrotingen in dit geval los van uw overige afdrukken.
Wanneer er een deellevering van uw bestelling is verzonden dan kunt u dit zien in de orderstatus van uw bestelling. De verwijzing naar de webpagina met de orderstatus staat in de orderbevestiging die u via de e-mail hebt ontvangen.
Geeft uw orderstatus aan dat uw bestelling geheel is verzonden, maar hebt u na enkele dagen uw bestelling nog niet compleet? Om zo snel mogelijk te achterhalen wanneer uw ontbrekende fotoproduct wordt geleverd, ontvangen wij dan graag uw ordernummer en adresgegevens per e-mail op support@oypo.nl.

Ik heb het verkeerde fotoproduct ontvangen

Dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Wanneer dit gebeurt, ontvangen we graag de volgende gegevens per e-mail op support@oypo.nl zodat we het probleem snel kunnen herstellen:

  • Uw ordernummer en het fotonummer van het geleverde fotoproduct (bij een afdruk op fotopapier vindt u deze op de achterzijde van de afdruk)
  • Uw adresgegevens
  • Wanneer u in plaats van het verkeerd geleverde fotoproduct een besteld fotoproduct mist, dan horen wij graag welke foto u mist op welk fotoproduct.